sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

Tatti!


Katsokaa, mikä ihanuus koristaa keittiön hyllyä! Posliininen tattivati on mun! Hieman rupusessa kunnossa astia on, mutta eipä se ainakaan minua haittaa. Hyllyllä kauneusvirheitä ei edes huomaa ja astiaa voi hyvin käyttää tarjoilukäyttöön.


Olen tietysti kuolannut näitä posliinisia tattiastioita mm. Instagramissa. Tuntuu, että tattimania vain pahenee, vaikka omistankin jo pienen ja ison emalisen tattikulhon. Virheettömät posliinivuoat, kahvikupit ja talouslevyt ovat ihan hullun hintavia, mutta tämän kolhuisen yksilön sain 31 eurolla posteineen Facebook-kirpparilta. Varmaan jollekin tuo hinta on sulaa hulluutta, mutta minulle nämä tattiasiat tuottavat niin suunnatonta iloa, että en osaa kriittisesti miettiä edes käytettyjä euroja.

Tämä Esteri Tomulan suunnittelema tattikuvitus on vain niin superhieno! Voitte varmaankin arvata, millaisen kohtauksen sain, kun tajusin, että hyvin Kilta-kuppien tyyppisiä (en ole varma, onko tuo Kiltaa) löytyy tattikuosilla?

Löytyykö lukijoista tattikuosifaneja?

10 kommenttia:

  1. Tatti on kyllä Tomulan kauneimpia kuoseja, olen ollut itselleni niin vihainen, minä nimittäin menin ja myin tälläisen priimakuntoinen posliinisen tattivuoan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Ymmärrän, että harmitus on varmasti aika kova. Täytyy toivoa, että löydät vielä priimakuntoisen kohtuuhintaisen vuoan itsellesi - erittäin hyvällä kirppislöytötutkallasi löydät sen varmasti vielä.

      Poista
  2. No ei nyt ihan ihan fani ole, mutta emalisen kulhon omistaja kylläkin..:)

    VastaaPoista
  3. No nyt on tatti hyllyssä =) Onnea onnelliselle omistajalle ♡ Keräilyjutuissa ei mun mielestä kannata miettiä, mitä jokin maksaa, jos ihan oikeasti haluaa sen. Mun pannuhyllyä koristaa pari pannua, joiden hintaa en edes kehtaa ääneen sanoa =D Mut uskotko, että en muista koskaan harmitelleeni niiden ostoa =) On paljon huonompiakin tapoja "tuhlata" rahojaan kuin keräily =)

    Ihanaa alkanutta viikkoa ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Johanna! Ja ihan totta, että jos jotain ihan todella paljon haluaa, ei hintalappua kannata liikaa katsoa. Luulenpa, että isolla osalla keräilijöitä on hyllyssä useampikin asia, minkä hintaa ei hevillä kerro.

      Poista
  4. Ymmärrän erittäin hyvin sen, että on valmis maksamaan jostain ihanuudesta "vähän liikaa", kun on vain pakko saada. Hieno on vuoka ja kuvio myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kati! Täytyy toivoa, että tämän kaltaisia "pakko saada" -juttuja, ei ilmesty aivan liikaa lähitulevaisuudessa....

      Poista